Wednesday, June 18, 2008

Sabah keyfi # 7

Büyük müzisyendir Stevie Wonder. Müzikten anlamayanlarında 80ler haliyle "I just call to say I love" şarkısı ile bağdaştırdığı insan olsa da 60ların sonu ve tüm 70ler boyunca hiçbiri boş geçmeyecek albümler yapmıştır.

I believe (when I fall in love it will be forever) 1972 tarihli Talking Book albümünden. Genelde şarkılarının söz ve müziği kendisine ait olsa da burada sözleri karısının kardeşi (baldız mı oluyor bilemedim) Yvonne Wright yazmış olup müzik yine müzik Stevie Wonder'ındır.

2000li yıllarda ise Nick Hornby High Fidelity isimli romanının filmi çekiliyor. Hollywood'da. Film zaten güzel, John Cusack zaten yakışıklı, 5'li listeler zaten hayatta yapılan listeler derken genç sayılabilecek izleyiciler Stevie Wonder ile tekrar buluşuyor ve ne güzel şarkı bu ya yorumları yapılıyor ve 2000lerin teknolojisi ile artık kimse albüm hele hele eski albümleri bılmakla uğraşmayacağı için internetten indiriliyor.

whatever...Ben çok severim (fazla romantik bulsam da sözlerini müziği müthiştir), hala da albüm alırım, eski albümlerin de peşinden koşarım.

Ses açılsın ve güzel bir kahve ile dinlensin, keyif yapılsın.


1 comment:

Anonymous said...

lady godiva erdin diyorum artık bu sabah bu yazıyı okuduktan sonra....bu kadar olur yani!!!
bak şarkıyı falan da dinledim, bi hislendim inanmazsın!
cuma akşamı let's fall in love o zaman:)