Thursday, June 12, 2008

Gece yarısı istek şarkısı # 2





Yıl 90ların başı...

Şarkı elbette 70lerin başı Bob Dylan şarkısı ama tabii benim keşfetmem 90ların başında Guns N' Roses'ın adını unuttuğum bir Tom Cruise filmine yaptığı cover ile oluyor ( film de thunder days olabilir mi, otomobil araba bir şeyler olan kötü bir filmdi sanki) ve sonra öğreniyorum ki bu eski bir Dylan şarkısıymış. Daha Use Your Illusion serisi çıkmamış ama grup Rock In Rio' ya katılmış ve bu şarkıyı söylemiş ilk defa. Televizyona yapışık vaziyette seyretmiş kasete çekmiştim. Bence olabilecek en güzel yorumudur GN'R yorumu. Axl muhteşem sesiyle başka bir hava katmıştır şarkıya. Sözleri de müziği de güzeldir. Son günlerde pek bir rock dinler oldum, eski günlerime mi geri döneceğim yoksa. Aman derim ben, İstanbul bittin sen eğer öyle olursa. Aman! İşte o zaman cennetin kapıları çalınır mı kapanır mı bilinmez...

mama, take this badge off of me.
I can’t use it any more.
it’s getting dark, too dark to see.
feel like I’m knockin’ on heaven’s door.

knock, knock, knockin’ on heavens door.
knock, knock, knockin’ on heavens door.
knock, knock, knockin’ on heavens door.
knock, knock, knockin’ on heavens door.

maman, put my guns away from me.
I can’t shoot them any more.
there’s a long black cloud following me.
feel like I’m knockin’ on heaven’s door.

No comments: