Wednesday, June 11, 2008

Herhalde şaka!

Genelde sıfatlara karşı bir insanımdır. Özellikle de büyük anlamlar, büyük laflar taşıyanlara. Misal "diva, ikon, kahraman, imparator, yüce, harika " gibi verilen kişiye olduğundan fazla anlamlar yükleyenlere.

Bu kıza yeni Kate Moss, yeni ikon diyorlar ben ise hiç anlam veremiyorum (hoş ikon lafına kim için sarfedilirse sarfedilsin karşıyım). Hele şu resmi gördükten sonra geçtim gittim daha önce de söylemiştim, yineleyeceğim söner gider 1-2 yıl hatta 1-2 sezon sonra. Ayrıca yüzünü de fazla eblek buluyorum; hiçbir ayrık ve karakteristik bir şey yok. Bildik beyaz tenli, bebek yüzlü, mavi gözlü kız. Tek ayrılığı platin sarı rengine boyalı kısa saçları (doğru, kadında kısa saç hala bir aykırılık olarak kabul ediliyor, güzellik ise mutlak surette uzun saçtan geçiyor). Eğer biraz aklını kullanabilir ve yüzünü eskitmeden hiçbir şekilde olmayan tarzını biraz bile olması için bir hale yola sokarsa belki kalıcı bir model olabilir yoksa ilerde patlayacak pembe bir balondur.
Birçok şeyin günü geldiğinde patlaması gibi. Daha doğrusu gerçekte varolmayan, sanki varmış gibi yaşanan hatta "mış gibi" yaşanılan hayatların, olaylarının patlaması gibi ... Sadece bir zaman meselesi. Hatta zamanlama meselesi.

No comments: