Saturday, June 7, 2008

P.S. # 6

Planlandığı gibi geçmeyen garipleşen garip bir gece, pis yağmurlu garip bir geceydi.
Ne zaman bir şeyleri çok planlasam bir şey çıkıyor ve olmuyor istediğim gibi. Ama ben de bazı şeyleri çok spontane şekilde yaşayan biri değilim ki. Yapımda yok, plan program seven insanım, hazırlığını, heyecanını, coşkusunu, hayalini seven insanım. Son anda yapılan programlar çoğunlukla terstir bana.
Son dakika verilen kararlar, son dakika alınan uçak bileti ile gidilen seyahatler, son dakika değişikliği ile yapılan planlar hiç mi hiç bana göre değil. Macera insanı hele hiç değilim.

Ne güzel planlarım vardı, her şey değişti son anda, istemim dışında, gereksiz bir gece oldu, yağan yağmur daha da sevimsiz yaptı, ıslandım, sıkıldım, devam etmedim, bitirdim, döndüm.

Hadi bugün yeni bir gün her şey daha iyi olacak diyelim...

No comments: