Saturday, June 14, 2008

Açıklama

Bazı şeyleri bazı tanımları açıklaması zordur; ya da kimi kavramları ifade edebilmek kimilerine göre zordur. Mesela benim için "gerzeklik". Küfür desem küfür değil, sıfat desem sıfat değil sanki. Daha doğrusu insan çok yakınına söyleyince her şey sevimli gelebilir, illa kötüyü ifade etmez ancak bu durumda bizimkisi ötekisi.

Gerzekliğin tanımını yapabileceğimi sanmıyorum, içinde aptallık da var zeka geriliği de; pek deşmeden sadece gerzek, gerzeklik, gerzekçe diyeceğim.

Burası öyle gazetelerde, web sitelerinde çıkmış bir nevi efsane haline dönüşmüş bir blog olmadığından hala benim oyun bahçem, yani dükkan benim. Ne beğenilmesi umrumda ne de beğenilmemesi. Okuyanlar da zaten "ben sen bizim çocuk". Ha okuyan beğenmiyorsa hemen sağ köşedeki X tuşundan (mac kullanıyorsa soldaki X tuşundan) kapatsın, bir daha da açmasın. Ne insanlar açıp okusun ne de beğensin diye bir talebim var Zorla değil ya? Hal böye olunca manasız yorumlar bırakma halini pek gereksiz buluyorum. Hem de anonim altında. Bazı anonimleri tanıyorum (hatta bugün birine rastladım). Anonimdirler ama tanıyorum, iyidirler, severim, anonim altında medenidirler, öyle gergin yorumlar bırakmazlar.

Gerzekçe ifadeler içeren yorumlu gereksiz buluyorum ve açıkcası umrumda değil. Zaten basmıyorum ama silmek beni yoruyor. Boşu boşuna bir işlem yapıyorum. Gerzekçe işlerle uğraşmaktan hiç hoşlanmıyorum ama bırakılan yorum gerzekçe olunca insan da adamına göre davranmak zorunda kalıyor. Başka şansı kalmıyor ki insanın...

Şeklinde açıklama yapıp güzel yaz gecesine, dostlarla rakı-mezeye doğru hazırlanırım. Ne sinirlenirim, ne de kendime dert ederim. Dedim ya gerzekçe. Sadece silme işleminde parmaklarım yoruluyor. Hiç gerek yok cicim bunlara.

No comments: