Tuesday, June 10, 2008

Gidiyorum

Gidiyorum.
Az önce biletim geldi. Artık kesin. Bu kadar mı mutlu olabilirim? Sırf bu yüzden A'dam'a gitmiyorum. Gerçi daha var ama 15 gün sonra iyi günler derim ben ve çok özlediğim şehrime giderim.

Zaten deli gibi gitmek isteyip gitmeye niyetlenmişken aniden düğün davetiyesi geldi. Kıyafetleri seçtim (sayılır çünkü kilise için ayrı gece için ayrı olmalı) hediyeleri almaya başladım, arkadaşlarımı, özlediklerimi aramaya başladım.

Gidiyorum ben.

Aşağısı benim mahallem. Birazcık sıksam son oturduğum evi dahi gösterebilirim. O kadar keyifliyim. Gittiğim için, güne fransızca başlayacağım için, tarte flambée yiyip bira içeceğim için, sokaklarda dolaşıp tanıdıklara rastlayacağım için, sevdiklerimi arayıp onları göreceğim için...Birçok şey için. Gidiyorum ben.


No comments: