Thursday, June 5, 2008

Bir genç kızın hayalleri

Başlık ortaokul yıllarında okunan gençlik romanlarınınki gibi komik oldu ama valla böyle oldu. Dün.

Sabah işe çıkıp gideceğim merdivenlerden inerken de apartmanı temizleyen, ara sıra giymediğim kıyafetleri verdiğim kızı gördüm.

"ay sildiğin yerleri kirletiyorum ne yapsam nasıl insem", "yok dert etmeyin, ben silerim bir daha" filan gibi konuşmalardan sonra gelen bomba laf:

- nereye gidiyorsunuz böyle?
anotherstar- işe
- bööögggg. gerçekten mi?

Aynen böyle. Kız benim için o kadar üzüldü ki ben kendime üzüldüm.
Dışardan çalışmayan gününü gün eden rahat insan, zengin insan görüntüsü mü veriyorum anlamadım ki?
Bunu söyleyen insan da bana bunları söylediği esnada elinde bez yerleri silmek için bekliyordu.
Gerçekten kızın bu lafından yüzündeki ifadeyi gördükten sonra bir genç kızın hayallerini yıktığımı anladım. Beni işe giderken görmek onun için bir hayalin sonu gibiydi. Nasıl bir intiba bırakıyorum ki bir anlasam?

Dün sabahtı bu, çekim mekim bütün gün stress yazamadım.

1 comment:

Anonymous said...

Dışardan çalışmayan gününü gün eden rahat insan, zengin insan görüntüsü mü veriyorum anlamadım ki?

öylesin :)