Sunday, May 3, 2009

Never on sunday, 2




Nihayetinde güneş, nihayetinde hafiflik, nihayetinde enginar, nihayetinde eğlence, nihayetinde daimi koolluğun ve piçliğin daimi geri dönüşü, nihayetinde bahar, nihayetinde her şey ve yeniden yine en güzelinden.

P.S. cumartesi günleri evden çıkarken akşama göre giyinmeliyim çünkü belli ki evden çıkıp geri dönüşüm ancak ertesi günün ilk ışıklarında oluyor ve ben very casual çıkmış oluyorum. kötü mü? değil. sadece bana göre fazla sade. dün gece fransız direnişine katılmış rezistantlar gibiydim bir saatten bir yerden sonra kafamdaki fular ile. ha bir de dancer in the dark'taki bjork.(evde bu kadar mı azabilir, eğlenebilir 4 tane insan:30larındaki m., r. ve anotherstar, 40ndaki çok sevdiğimiz kool şahsiyet k. ile tepinme, ısırma, geğirme, teklemeleme derken that's life. evet, bu kadar mı çocuksu olabiliriz, bu kadar mı eğlenebiliriz. bence de bizden nefret edenler etmeye devam edebilirler).

P.S.(2) insan kendi mahallesinden nasıl bu kadar uzakta yaşayabilir? herkesin oturmaya can attığı cumhuriyette ne bir kahveye ne de -alışveriş dışında- bir yere gidiyorum. yan mahalle, fantastik 4'lünün diğer 3'nün ikamet ettiği semt sanki kendi semtim, oranın kahve ve barları sanki benim mahallemde. ama yine de denize bakmak her şeye değer.

P.S.(3) dün gece passenger, az önce passenger o halde passenger'dır bugünün şarkısı. ıggy pop. çok severim. Belki bugün dinlemem ama her daim severim. yıl 1977 bebeğim, lust for life baby.

P.S.(4) bu arada forever barcelona. reald madrid nasıl da bitti nasıl da ezildi, nasıl da kendi sahasında yerlerde süründü nasıl da puyol katalan bayraklı kaptan bantını salladı seyirciye? sevimsiz ötesi raul gol atamadı mı dün akşam? aaa çok ayıp! what a shame! olsun barcelona attı onun yerine bol bol. raul da bir nevi hakan şükür işte, 6 tane gol gayet güzel. ho ho ho! peki her şey bir yanda dün geceki maçtan sonra biz bu akşam ne seyredeceğiz? 3. dünya ülkesinde kendisini çok başarılı çok müthiş çok fevkalade sanan iki en en büyük kulübün körlerle sağırlar birbirini ağırlar oyununu mu? bayağı gereksiz.

P.S. (5) evet karşı cins beğenisinde kıroyum kabul ediyorum. ama totti'ye laf söyletmem.

I'm the passenger baby!!! ( the passenger, iggy pop), not someone waiting like a stone (like a stone, audioslave) deyip gider ayak müzikal bir mesaj da gönderdim.

No comments: