Saturday, May 30, 2009

Ah Mehmet Tez Vah Mehmet Tez

Benim öyle sanılanın aksine kendisini birebir tanımışlığım hatta hatta ilişki yaşamışlığım filan yok. İşte orada burada yazan, son olarak da Rolling Stone dergisinin başında olduğunu bildiğim müzik yazan adam. Öyle müthiş değil bilgisi ama yazıyor bir şeyler, takip ediyor filan. Çok da ilgilenmiyorum açıkcası.

Ancak bugün gerçekten bazı insanların yanlış yerlerde olduğunu gördüm (hatta bir şeyler yapmaya bile karar verdim). Milliyet'te yazmaya başlamış galiba ve havalı da bir poz vermiş köşesine. Eyvallah. Ama daha ilk satırlarında batmış. Gereksiz bir festival yapılıyor bugün ve orada Gabriela Cilmi çıkacak. Biz tabii, ben sen ve bu blogun bizim oğlanı olarak, kendisini biliyoruz, kaç ay önce kaç zaman önce burada klibini dinledik, sevdik vs. Ancak bu genç isimden ne Mehmet Tez'in kendisi ne de etrafındakiler haberdar değilmiş. Okkalı bir "çüş" demek istiyorum kendisine.

Hadi ben haberdar olmasaydım "tamam", neticede elimin altına her gün yeni albümler gelmiyor veya bütün müzik dergilerine ulaşamıyorum filan ama ben kafamda boya, elimde manikür suyu varken kuaförde tesadüfen bir müzik kanalında duyup melodisi kulağımda kalıyor ve hemen akabinde araştırıyorsam kendisinin her türlü şekilde bilmesi gerekiyordu (ki ben televizyon seyretmiyorum hele müzik kanallarını hiç seyretmiyorum). Peki bilmiyor onu da geçtim. İnsan öyle yazar mı köşesinden, "Ben bilmiyorum etrafımdakiler de bilmiyor "diye? Ne diyeyim ki o zaman ; 1 cahil + 1 cahil eder 2 cahil. Ayıptır ya, bileni var seveni, dinleyeni var. Demek ki insanın cehaleti sebebiyle ridikülize oluşu böyle oluyor.

Gerçekten ah Mehmet Tez vah Mehmet Tez. Tamam, karar verdim, değiştiriyorum bazı şeyleri. Ciddiyim. Alacağım o köşeyi. Bazı konularda belki hiç hırslı değilim ama cehalete tahammülüm yok. Keza cahil insana da. Üzgünüm. Günlerin sayılı Mehmetciğim.

P.S. beni sırf isim benzerliği yüzünden kendisi ile beraber olduğumu sananlara da hem "çüş", hem de "bravo" demek istiyorum. kendisi ile beraber olsam herhalde- anotherstar olarak - biraz eğitir, öğretirdim. bravo yani, müthiş yakıştırma!

No comments: