Wednesday, May 13, 2009

Blogun laneti

Bence burası bir şekilde lanetli. Öyle voodoo tadında değil ama ne zaman keyifle beklediğim bir olayın gerçekleşmesine yakın yazmaya başlıyorum; işte o zaman olmuyor bir anda gemi tufana kapılıyor.

Hayır, burası milyonların okuduğu, milyonların hayranlıkla seyredip yorumlar yaptığı bir blog olsa anlayacağım, milletin gözü kaldı diyeceğim. Ama işte ben sen bizim oğlan okuyor. Diye düşünüyorum ama olmayadabilir. Zaten bizim oğlandan da sıkıldım. Varlığı gereksiz. Yalan değil, bana dair düşüncesinin de iyi olduğuna inanmıyorum. Ben, sen kalalım kafi. İstersem dünyaya reklamını yaparım ben.

İptal. Depeche Mode konseri iptal.

1 comment:

chileksuyu said...

cok üzüldüm. zaten ben önce atina konserinin iptalini duymustum, hemen sen aklima geldin, "insallah istanbul'a düzelir, yetisir" dedim icimden.

belki dave iyilesince gelirler?

ayrica nazar / evil tongue / bad karma denen seylerin varolduklarina iyice inanmaya basladim ben. hic spiritual bir insan degildimdir, ama bir güc var :p