Tuesday, May 12, 2009

Gitgide artan heyecan




Üşenmezsem kalkıp ofisimden çıkıp yaklaşık 1000 adım atıp gidip sahnenin resmini çekip geleceğim ve buraya koyacağım ama üşengeç ve oturan bir boğayım ne yazık ki.

Sabah erken saatlerde bir şekilde sinirlendim, sıkıldım, otoparka girerken 10 dakika bekledim, otoparkın konser yüzünden dolu olması sebebiyle diğer otoparktan ofise kadar yürüdüm, söylendim ama ne zaman ki sahneyi gördüm, roadie'lerle selamlaştım içimi heyecan kaplamaya başladı. Ya gerçekten yanlış bir iş yapıyorum, yanlış yerde çalışıyorum. Olmam gereken yer sahne arkası, yapmam gereken iş backstage manager. Buna bir çare bulmalıyım. Hayır bu kadar üşengeç bir insanın gerektiği zaman nasıl bu kadar hareketli ve yoğun, oradan oraya koşan bir hale dönüşmesi epey ilginç de sevmekle ilgili bir şey. Hay Allah, iş başvurusu mu yapsam???

2 comments:

Anonymous said...

icimden bi ses cok yakin bi zamanda bu soylediklerinin olacagini soyluyor... ve o zaman sen demistin diyecegim ama bu mail degil referansim... biz daha kucucukken ve kimseciklerin meslek kollarindan falan haberi yokken sen su backstage ve production fikirlerinle gelmistin ve ben de, acaba bunlari nereden buluyor diye cok sasirmistim :)
e.k.

anotherstar said...

yerim seni bebisim....
e.k. olayina ayrica hasta oldum.