Wednesday, July 23, 2008

Neredeyse 1 ay

Tam dün söyleniyordum ki "televizyonu kapadım, soprano yok film yok maç yok" diye fikstür çekilmiş ve neredeyse tam 1 ay sonra lig başlıyor. Spor yazarıyım ya, evime ekmeğimi buradan kazanıyorum sanki, bende bir heyecan, hatta o heyecanla hemen ofisteki eşşek kadar takvime 22si cumayı işaretledim.

Ben mutluyum da aynı renkleri seven taraftar pek bir mutsuzmuş, nasıl fikstürmüş bu vs. Ya cidden çok sıkıcı bir şey her şeye söylenmek. Of yani! Ota boka söyleniyor bu insanlar. 10. hafta GS ile maç varmış vs vs vs. Gerçekten vs hem de koskocaman VS. Eee yani? Zaten olacak olan bir şeyin ne davası yapılıyor ki? Hayat bu. whatever happens happens Gereksiz. Ayrıca Emre de imzayı atmış. Bu da başka bir gereksiz hareket. Gelse ne olur gelmese ne olur. Ama the color of money derim ben buna. Futbolcu dediğin bu kadar işte; parasını verirsin, satın alırsın, renklerine bağlarsın, benimsin dersin. Çoğunluğunun resmidir bu. Emre ya. Gelse kaç yazar gitse kaç yazar. Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır. Varsın sarı-kırmızı olmasın, sarı-lacivert var nasıl olsa rakip sahada; biraz daha zengin, biraz daha gösterişe meraklı ama işin özünde hepsi aynı bokun soy. Hepsi kürkçü dükkanı işte.

No comments: