Friday, July 11, 2008

Cuma eğlencesi # 24

Manasız bir iş yoğunluğu olduğu için kıssadan hisse bir cuma eğlencesi olacak bu ve sadece tek daveti deşeceğim.
Geçtiğimiz hafta Gucci Roma'da bir yemek vermiş. Tom Ford'dan sonraki tasarımcısı Frida Giannini davetiyle (ki kendisi gucci modellerini normal insanların giyebileceği çizimlere ve kalıplara sokan kadındır. kadın ne olsa; vücudunda yuvarlak yerler olduğunun bilincinde haliyle. tamam tom ford pek yetenekli, pek dahi, pek über bir şey ama kendisi eşcinsel ve kadınlara bakışı da "mükemmel" olmaları gerektiği şeklinde. göğüs olmayacak, kalça olmayacak, insanı bir boyut olmayacak. öl geber yani).
Yukardakiler kim bilmiyorum ama herhalde manken filanlar. Fakat ben elbiseleri beğendiğim için koydum. Hele hele en sondaki turuncu elbise beni benden aldı, bu kadar mı beğenebilirim. Yalnız ortadaki kızın yüzü ve o kafasındaki şey feci kötü çıkmış, şiş bebek gibi. Elbise de uzun ince bacaklılar için çok da güzel pek de güzel de yandaki siyah elbise daha güzel bence.
Tahminimce Il Postino filmindeki başrol oyuncusu ama tamamen sallıyorum. Eğer oysa hoş bir kadın. Bence çok esmer ama yine de hoş kadın.
Beğendiğim mankenlerden. Mariacarla Boscono. Beyaz ten, siyah/kumral saç, ifadeli bir yüz. Güzel yaz elbisesi. Gerçi bunlardan bizim pazarda da satılıyor ama onunki şimdi Gucci filandır, ayıp olmasın. Çok matah değil de yaz elbisesi işte.

Ve işte Tom Ford'tan Gucci tasarımcılığını alan ve satışları yükselten insan Frida Giannini. Ben bu elbiseyi de pek beğenmedim ama davet sahibi olduğundan çok ezmeyeyim. Ama bana gelsin bana ona kendi gardrobumdan daha güzelini veriririm. Hele elbisedeki göğüs bölgesindeki ayrık bir garip durmuş nedense. Yani biraz "ucuz ve basit" görünüme kaçardı da hadi yılların Gucci 'si olduğu ve ayrıyetten kendileri tasarımcı olduğu için geçiyorum. Ama başkasında yerin dibine sokardım.

P.S. Görüldüğü üzere oralarda öyle fön hadisesi pek yok. Doğal doğal çıkılıyor sokaklara, davetlere. Kadın Gucci'nin yegane tasarımcısı, isterse bütün Milano'yu ayağa kaldırır fön çektireceğim diye. Ayrıca öyle makyaj yapıcam diye dudağın üzerine kalem sürüp içini doldurma da yok.

... deyip Avrupa Komisyonu gibi feci sıkıcı bir konuda yazı yazmaya geçerim.

No comments: