Wednesday, July 9, 2008

Dream on # 3

Herhalde bitmeyecek bu rüya hali. Profesyonel bir göz olarak J.A.'ya mı sorsam ama Freudyen değil de sadece eğlenceli olduğu için geçiyorum.

Yine pek bir eğlenceli pek komik bir rüya derken başka isimler başka yüzler arasındaki uzun zamandır haber almadığım eski bir yüzü tekrar görüp bir de sabah hatırlayınca "herhalde haber gönderiyor iyi olduğunu söylüyor" diye düşündüm. Aklıma Red Kit ve kızılderililer geldi (ki red kit'e bayılırım. yapi kredi'den çıkmıştı, topluca alsam mı?). Haberleşme yöntemi olarak duman kullanmaları. Biz de bu yöntemi kullanıyoruz, hem daha bir Freud hem de hissiyat önemli şey babında. Böyle bir şarkı mı vardı, "rüyalarda bir şeyler". Bilmiyorum türkçe şarkı, bir Kalpsiz'i biliyorum, çok da seviyorum.

Red Kit bir yalnız kovboy...

No comments: