Wednesday, July 16, 2008

Fantastik diyaloglar V

Şişli'nin arka sokaklarında beyaz ve güzel ama bozuk macbook'umu tamircisine (bir de bunlar havalı oluyorlar, her tarafta değiller filan) götürmeye çabalarken askerde kaburgalarını kıran ve şu anda Gata'da yatan kadim dostum Sekvotka aradı.

sekvotka- sultanım naber ne yapıyorsun ben kaburgalarımı kırdım geliyorum bu hafta içerisinde
anotherstar- biliyorum geleyim mi? gelip alalım mı?
sekvotka- yok yok geliyorum sen ne yapıyorsun?
anotherstar- yaaaa. macbook um bozuldu çöktü ekranda soru işareti çıkıyor onu getirdim çok mutsuzum.
sekvotka- bravo diyorum sana! kim bilir hangi sitelere giriyorsun da oradan şu kadar güvenli sistemi çökertiyorsun bravo gerçekten.

Evet kadim dostumun iki kaburgası kırık, biri de incinmiş. Ancak kendisi maşalllah domuz gibi, o kırık kaburgalarla bana laf yetiştiriyor taa oralardan.

No comments: