Saturday, July 26, 2008

Gece XII

Cavit, "pis" karşı cins grubu (kadim dostum sekvotka, çirkin ama karizmatik erkek b., seksi manda t. ) ne yazık ki ben masaya oturmadan önce söylenmiş olan gey rakısı (ki cidden o yeşil rakıları sevmiyorum) sonra gelen siyah efe ve gayet seviyesiz söylemler, konuşmalar, ahtapot, deniz börülcesi, lacivert elbise, yan masadaki st. joseph'li kızlar, kulüp rakısı, arka masadaki camiadaki ender kadın spor yazarlarından (galiba bir kızkardeşi de var, galiba franco o da, galiba lipo ameliyatı olmuş ama bence biraz daha var o mini kot eteği giyip sokaklara çıkmasına, galiba buralarda oturuyor, galiba fazla süslü, fazla gümüş takılı) eksikle gidilen yan, m., love is a battlefield, roads, beat it, rakı üzerine içmemek, sevilen barmenler, lacivert elbise, tuareg laciverti fular, eve motor servisi.

* uzun zamandır "elbise, topuklu ayakkabı ve kask" üçlemesi yapmamıştım. uzun zamandan sonra ilginç oldu.
* " size o da yakışır." pislere baştan söylemiştim davet edenin ben olduğumu. karşı cins takımına hele hele pis olurlarsa bunu masada kabul ettirmek zordur ama baştan söyleyince ses çıkarmıyorlar. hesap gelip bana yöneltilince çok sevdiğimiz cavit bey'in söyleyimi "anotherstar, size o da yakışır". galiba tüm seviyesiz kadim dostluklarıma, sohbetlerime rağmen ağır duruyorum.
* yan artık kapanıyor. üzülüyorum ama kapansın artık biraz, rica ederim. her hafta sanki dükkan bizimmişcesine kapatmalar, 6da eve dönmeler. insan yoruluyor. bünye bu. hem benimkisi narin olanlardan.

No comments: