Monday, July 21, 2008

Hot summer city III

Bu feci sıcak günde insan yemekten ziyade içmek istiyor. Ben önce bardaklara tav oldum, sonra ahşap masaya ve sonrasında kafamda kurduğum hayale.

Bardaklar çok zor bulunan bir fransız cam markasının bardaklarıymış. Duralex. Bence şekilleri muhteşem. Özellikle de küçük olanın. Masa zaten tek kelimeyle muhteşem. Tam olarak sahip olmak istediğim masa (sırf bu yüzden uzun sayılabilecek kalın siyah ahşap bir masam var ama bunun gibisini bulamamıştım) . Rengi sevdiğim koyu ahşap renginde. Salonun tam ortasında uzunlamasına duracak; bir tarafında kitaplar, gazete ve dergiler olacak diğer tarafta ise yemek yenilebilecek, evde yaşayanlar ve gelenlerle masanın etrafında oturulup keyif yapılacak. Hayal ise adı üzerinde hayal.Summer dream. Küçük bardaklarda- beraber- içilen kırmızı şarap, biraz brie, biraz grana, biraz tartare, biraz camembert, biraz lisa ekdahl, biraz coltrane, biraz a.c.jobim & s.getz ve bayağı francis albert sinatra... Ayrıca camdan bakıldığında görülen lacivert ve çok derin sohbet de eklenebilir. İşte summer dreamin'.

P.S. isteyenlere büyük bardakta votka da verilebilir ama ben içmeyeyim mümkünse. sonrasında sürünmek istemiyorum.

No comments: