Friday, July 18, 2008

90'lardan reklam efsanesi




Calvin Klein denilince tasarım masarım değil, akla gelen iki şey vardır: iç çamaşırı reklamları ve parfümler (one&be).

90'lı yılların başında Boston'lu sokak çocuğu Mark Walhberg daha Marky Mark, Kate Moss ise ikon mikon değil daha sadece çok ince, androjin tipli kız iken gerçekleştirilmiş reklam kampanyasıdır resimler. Mark Walberg hakkında yorum yapmıyorum-yapamıyorum- sadece beğeniyorum diyorum, Kate Moss ise daha pek bir çocuk görünümlü bir halde ancak kendisinin bugünkü halini beğeniyoruz.
Bir an önce gitmenin yolunu arıyorum, hala buradayım, kaçamadım, çıkamadım ve çok sıcak. Nisbeten sakin bir haftasonu bekler beni. Balkon, lacivert, dinleti ve jameson ve ... !
P.S. hep merak etmişimdir böyle pozlar verilip, böyle yakın temas filmler çekildikten sonra hiçkimse birbirine bir şey hissetmiyor mu? demek ki profesyonellik böyle bir şey. tebrik ediyoruz.








No comments: