Sunday, December 2, 2007

Gece VI


Herkesin gittiği, herkesin olduğu, herkesin görüldüğü parti,parti mekanı olarak şehrin en can damarı olan tren garının seçilmiş oluşu, mekanın sanki boş kiliseyi andırması, dj food, sanat sepet ve sosyete tayfasının birlikteliği (mesela bir kelebek muhabirinin kaçırmaması gereken bir davetti diyelim tam olsun)...

İyidi, hoştu, egoyu iyice yükselticiydi ama bir önceki gece kadar eğlenceli ya da sansasyonel değildi.

P.S. Kendisini tanımam etmem de kafasina daha paketinden çıkartılmamış chopstick takmış bir Zeynep Tunuslu'dan iltifat yemiş olmam iyi midir, kötü müdür çözemedim.

P.S. (2) İşin doğrusu gece ve parti pek glamour değildi mamafih ben iyice geri döndüm glamour ruh halime. Barışsak, birbirimize sırtımızı dönmesek de şu muhteşem glamour halimle Şamdan'a gitsek.

P.S. (3) Ben diskoya götürülmek isterken kendim de diskoya götürecek insan intibası yaratıyorum galiba. Sabahın ilk saatleri, gelen mesaj "anotherstar beni diskoya götür" şeklinde olunca cevap da "ben zaten diskodayım" oluyor.

No comments: