Wednesday, December 26, 2007

Garip bir renk

Garip bir renktir gri. Çok sevip, çok giysem de bir o kadar da sevmem, tahammül sınırlarını zorlar. Arabanın açık gri renkli olmasına, gri pantalon ceket takıma tahammül edemezken, gri kapüşonlu sweatshirt'e, dökülen bir bluze, parlak gri mutfak eşyalarına tavımdır.

Bir renk bu kadar mı değişken olabilir?

Nicole Kidman'nın giydiği Balenciaga bir takım olup geçenlerde bir gece giydiği imiş. Yandaki de Balenciaga defilesinden. Takım tam olmuş da bence facia olmuş. Neden bir insan böyle bir şey giymek ister? Zaten ucuz gri, sönük ve kişiliksiz takımlarını giyip, şirketin verdiği gri sedan arabaları ile trafikte saçmalayan kadınları ezmek istiyorum (dün sabah gördüm yaşadım yani ne dediğimi biliyorum), bu resimle gri takım hadisesine iyice sinir oldum.

Giyen giysin de bana gelip kimse "güzel oldu mu" diye sormasın. Baştan söylüyorum çirkin.

Bu da gün ortası boğazlarımda batan dikenli tel varmış hissi yaşarken can sıkıntısından girilmiş post'tur.

No comments: