Saturday, December 1, 2007

Fantastik Diyaloglar II

Dün gece gelişen, hiç beklenmedik baskın esnasında Hamdi'de. Sahnedekiler Anotherstar, Sekvotka ve Çirkin ama Karizmatik İnsan B. şeklinde.

anotherstar - ... neyse işte hatırlamazsın ama sizin okuldan da küçük tabii sizden.
b. - kim bilmiyorum ama döverim eğer küçükse
anotherstar- aa tabii canım ona ne şüphe
sekvotka- döver döver. öperim seni.
b. - ya evet annenle beraber diyeceğim şimdi
sekvotka- hahahaaha

* önden yürüyen grupla ufak bir çarpışma anı ve 3 kızın yanındaki tek erkeğin zevzek çıkması üzerine benim laf etmem ve:

b. - döveyim istiyorsan
anotherstar- yok paşam değmez başkasını döversin
sekvotka- döver döver

*
bu sabah telefonda:
b.- sence ben başkasının ceketini almış olabilir miyim? mesela bir kadının?
anotherstar- hahaha! tevekkeli ben de o yüzden ceketin kollarını kısa, belini de dar gördüm de söyledim. ama sana laf anlatmak zor paşam
b. hadi ya!




No comments: