Thursday, December 27, 2007

Fantastik diyaloglar III

Bazen ne kadar toparlayıcı bir insan olabildiğime ben dahi şaşıyorum.

çalan cep telefonundaki diyalog

le boss- ben şimdi eczanedeyim benim gözümün kızarıklığın ne alıyorduk biz?
anotherstar- vizine
le boss- emin misin? sanki başka bir isimli bir şeydi.
anotherstar- hayır değiiil.
le boss- peki, peki, aldım zaten, geliyorum ofise

çalan cep telefonundaki diyalog 2

le boss - ben gelmeyeceğim öğleden sonra, sorun yok değil mi? gelmeyeyim değil mi?
anotherstar - yok gelme artık, pazartesi tatil olduk bir de bilgine, maillerine bak, kontrol et.
le boss - öyle mi? güzelmiş
anotherstar- son bir şey: anahtarın yanında mı kontrol et!
le boss- hiiiiiiiii. galiba unutmuşum odada çantada bulamadım.
anotherstar- sen dolan biraz mahallede, yollarım birazdan biriyle.

P.S. Evet, bizde pazartesi günü-yılbaşı günü iş yok!!!

P.S. (2) Haliyle le boss ile böyle hierarşik olmayan bir ilişki çeşidi olunca her şey bir rahat oluyor, sanki patron benim gibi gelip gitmeler, vs. Gayet rahatım burada, hele bir önceki kabustan sonra...

No comments: