Tuesday, August 11, 2009

Gece ve olanlar


Hiç iyi uyumadım. Uyuyamadım. Garip garip şeyler gördüm garip şeyler düşündüm, gece 2,3,4 oldu, uyuyup uyandım, "acaba her daim sabaha karşı arayanlar dışında birisi arasa ne kadar telaşlanırım, ne kadar korkarım" diye aklımdan geçirdim, sabah zor uyandım, gitmedim, izin verdim kendime, bir sürü bir şey yaptım. Öğlene doğru öğrendim ki iyi uyuyamamanın, düşüncelerimin bir sebebi varmış. Neyse ki şu anda telaşlanacak bir şey yokmuş. Geçmiş gitmiş, yorgunlukmuş sebebi. Ama gece sabaha karşı diye beni aramamış, kalkıp acile de gitmemiş ki Alman denilen yer burnunun dibi, ama bugün doktor bir şey olmadığını söylemiş. İassos'tan J.A. aradı "ilgilen çocuğum babanla, ben de geliyorum zaten" dedi. Zaten ilgileniyorum ama bu böyle bir şey olduğunda "aman söylemeyelim, telaşlandırmayalım" hadiselerine de kıl oluyorum. Ara, söyle atlayıp geleyim yanında olayım. En sevmediğim şey söylenmeyenler, gizli kapaklı yapılanlar, "amannnnnn üzülmesin" diye gerzek bir sözde ince ve nazik düşünce inadı ile gerçeği söylememek.

Demek ki bu yüzden uyuyamadım, çok salakça bir şekilde daimi şekilde gecenin 2sinde arayanların dışında arayanlar olursa ne yapacağımı düşündüm.

No comments: