Monday, March 17, 2008

Yemek


Geceyarısı yemek nereden çıktı diye düşünmedim ama aç değilim, yukardakileri yiyebilir miyim şu sıralar emin değilim çünkü reflüm kötü, nefes borumu salgıladığı asit yüzünden kapatıp nefes almamı engelliyor.

Ama "yemek "güzel şey. Pişirmesi, yemesi, dışarda, evde, dostlarla, sevgiliyle, yalnız; her halukarda sevenin hep sevdiği bir eylemdir.

Keyifli yemekler, güzel zamanlar ( good times) . Geçen hafta Sekvotka hafta , dün tesadüfen M. ve B. ile, et les autres... Güzel şey insanın sevdikleriyle yemek yemesi, masa etrafında konuşması gülmesi yemekleri tadarken paylaşması, bakması, ölçmesi, dinlemesi, yorum yapması, içindekileri dökmesi ve yine gülmesi ve hatta sonrasında benim gibi dilini çıkartması. Seviyorum sevdiklerimle yemek yemeyi. Abartılı bir şey değil, önemli olan o anın keyfinin çıkartılması, gerçek samimiyetin hissedilmesi, vs...

P.S. Artık neredeyse yılan hikayesine olan bir yemek durumum var. food situation. Ne olacağını, olup olmayacağını, nerede olacağını, ne yenileceğini, nasıl gerçekleşeceğini vs hiçbir şey bilmiyorum, bilebilecek miyim onu da bilmiyorum. Sadece arkası yarını andıran bir yılan hikayesi, onu biliyorum.

No comments: