Sunday, March 9, 2008

Never on sunday # 4,5

alt başlık: pazar eğlencesi
Cuma günkü vakitsizlik, vs derken bir de Chileksuyu'ndan gelen yorum üzerine gecikmiş bir halde cuma eğlencesini pazara entegre edip birkaç şey yazayım dedim.
Resim New York sokaklarından. '30ların New York'undan 2000lerin New York'una... Kızın kıyafetini beğendiğimden resmini koydum. Gündelik olduğu kadar tarzı da yansıtan bir kıyafet. Kışın giydiklerimden çok farklı değil ama belki daha az siyah giymeliyim. Özellikle de seçmiyorum ana gayriihtiyari öyle oluyor.Burası da Milano sokakları. Beğendiğimden değil, manasızlığı göstermek için koydum. Ayakkabılar. Evet," topuksuz topuklu ayakkabı". Tasarım yapanların veya modacıların ilgisini çekebilir ancak hem çirkin hem de oldukça saçma bir ayakkabı şekli.
Ve Hana Soukupova'dan gecelere dönüş! Gerçi sonrasında araştırıp resimlerine baktığımda "o kadar" güzel olmadığını farkettim. Güzel, gerçekten ama o kadar farklılığı, insanı alıp götüren bir tarafı yok. Ama güzel. Neyse beğeniyorum yine kendisini. Fakat kıyafeti çok kötü. Aslında kıyafetten öte giydiği çorabı kötü. Acaba çorap reklamı mı yapıyor da giymiş? Eğer o komik çorabı giymeyip yine açılıp saçılsaydı gayet güzel bir kıyafet olurdu. Ve yine söylüyorum saçları daha sarı, daha açık renk olmalı; beyaz ten, mavi göz, sarı saç, biraz barbie ama bazılarına yakışıyor.Kendisinin efsanevi bir insan, bir editor-in-chief olmasına itirazımız yok ancak çirkin bir kadın. Belki tam olarak çirkin değil de kasım kasım kasılmaktan içinde de kasılan ve o kasılmaın yüzüne yansıdığı bir insan. Ayrıca çirkinlik güzellik insanın çok elinde olan durumlar değil ama Anna Wintour ne yazı ki güzel de yaşlanmıyor. Resim geçtiğimiz haftaki Paris Moda Haftası'ndan. Kendisi gerçek kürk giyen bir insan olarak yine Peta tarafından lanetlenen insanlar kategorisinde yer almaya devam ediyor. Désolée mais elle n'est pas belle du tout.

1 comment:

Anonymous said...

taleplerime karsilik verdiginiz icin cok tesekkür ederim sevgili anotherstar hanim, mest olmus vaziyetteyim :) ayrica o ayakkabilara "topuksuz topuklu" diyerek harika bir tanim getirmissin, nasil cirkinler, nasil fenalar öyle, tanrim?

ps. beyazim, beyazsin, beyaziz ;)