Tuesday, March 18, 2008

Eski botlar

Günlerdir üzerimde bir şeyler var yazmamı engelleyen sanki nedir bilemiyorum. Hastaneye gidiyorum iki gündür (evet ya ne kadar kof bir insanım), sonra iş hayatı gibi bir manasızlığı sürdürüyorum.

Neyse az önce hastaneden gelmiş ofisime doğru giderken bir kızın ayağında gördüm dr. marten's botları ve birden nerelere gittim geldim.

Ne kadar mutlu olmuştum aldığımda? A'dam'da onları bulacağım diye canım çıkmıştı hem de yaz vakti. Ya şort altına ya da tayt altına giyiyordum (duk). Attım herhalde üzerinden zaman geçti.

Bir de J.A.'dan yine bir yurtdışı seyahatinde dr. marten's ayakkabı istemiş ve onu Almanya'nın sıkıcı şehirlerinde dükkan dükkan araması sonucu "çocuğum ayakkabayı aldık da bunu neo naziler giyiyormuş, biliyor muydun?" gibi laflarına maruz kalmıştım.

Rahattır bayağı da bugün baktığımda ya da benimle bugün tanışan biri o gün onlar giydiğime inanır mı? Hiç sanmam. Hele saçlarımı kazıttığıma? Asla! Ama iyi ki yapmışım etmişim....

No comments: