Wednesday, July 1, 2009

Heyecan çişi

anotherstar- ben tuvalete gidiyorum
e.- git git, tabii, "heyecan çişin" gelmiştir.
*
son anda tamamen değişen gece planları, "şimdi" ve hissiyatı, üzerimdeki tiril tiril gömlek ve hissiyatı, tatil dönüşü E., onun anlattıkları, benim anlattıklarım ( "aferin, güzel laf etmişsin"), bira-patates kızartması etrafında dönen büyük yorumlar dedikodular derken bir anda karşıma çıkarak afallatan F., onun beni görünce benden daha afallamış hali, E.'nin "aaa, çok heyecanlanıyor bu." yorumu, ağzımdaki çubuk ve yine E. ile fantastik bir yaz gecesi...
*
Bu şarkı da epey gerzektir ama Fransa'dan aklımda kalmıştı. Franky Vincent, "vas-y franky". Hele sözler kabus ama komik, ayrıca melodisi eğlenceli.

Chéri tu me donnes ta passion
Et je trouve ça fabuleux
Je n'suis pas branché sentiments
J'suis plutôt super amant
Aujourd'hui tu vas oublier
Tous les tocards qui n'ont pas assuré
Y a pas que la fesse dans la vie
Y a le sex aussi
Vas-y Francky c'est bon
Vas-y Francky c'est bon bon bon
Vas-y Francky c'est bon
Vas-y Francky c'est bon bon bon
Vas-y Francky c'est bon
Vas-y Francky c'est bon bon bon
Vas-y Francky c'est bon
Vas-y Francky c'est bon bon bon

2 comments:

Anonymous said...

'hanım ağa' yaziyorum başka yorum yapmıyorum... el pençe durdu herkes önünde, nereden bilecekler perde arkasındaki heyecan çişini :)
e.k.

magdalena said...

e.k. deyince anlamadım yemin ediyorum. nickin yok mu be, nick bulalım sana bi tane. böyle başharflerle sanki gazete haberlerindeki sansürlü isimler gibi oluyo. anotherstar herkese bulursun, e.k.'ya da bi nick bul. senin nickini de hanımağa olarak değiştiriyoruz bundan böyle :))