Tuesday, July 7, 2009

Ekleme, birleştirme ve sonuç


Hiç beklemediğim bir şekilde benim için düşünülen ve hediye edilen, keyifle boynuma taktığım kolyedir "oui non" kolyem. Cidden bana verilmiş ve severek taktığım en güzel hediyelerdendir bu kolye. Vereni düşüneni pek severim, pek ayrı tutarım, pek sahiplenirim.

Az önce tesadüfen yukardaki kombinasyonu gördüm ve kolyemle birleştirdiğimde bende pek kötü olmayacağını düşündüm. Hoş pembe benim rengim değildir ama dert değil, pembe olur, olmaz; lacivert olur, siyah olur, gri olur, şampanya rengi olur. Oldurduktan sonra olur yani. Fakat elbette saten olur. forever satin. Ama havalar biraz soğusun, biraz summer breeze olsun çünkü bu havada ne saten giyilir, ne satene sarılınır, ne de saten çekilir.

Yalnız şu sıralar oui non halime muzipçe gülüyorum. Kolyemi takmalı hatta hiç çıkartmamalıyım boynumdan.

1 comment:

M. said...

o da seni pek çok sever...