Monday, July 6, 2009

Çamur, müzik, eğlence derken


















Çamur müzik eğlence derken Glastonbury yine bu yıl da efsane olmaya devam etmiş. Hoş ben bugünden sonra gider miyim çamura, pek sanmıyorum ama bizim çiçek çocuğu yanında gidecek birini bulsa gider, çadırda da kalır herhalde.Italic


Ne olursa olsun, gitmesem de görmesem de Glastonbury kırk yıla yakın süredir efsanedir, efsane kalacaktır.


Yalnız şu çamur toprak müzik aşkı hadisesindeki tek itirazım (tüm kokoşluğuma, tüm tarz sevgime, tüm "hunter" sahipliğime rağmen) 90'ların başından itibaren manken/model takımın arz-ı endam ettiği festivale bu yıl Jimmy Choo 'nun 250 pound olarak sattığı özel Hunter tasarımları ile katılması. Hunter dediğimiz şey-ki değinmişimdir burada sanıyorum- bildiğimiz plastik çizme ama gayet güzel gayet rahat ve Kate Moss 2 yıl önce Glastonbury'de kısacık şortunun altına giydiğinden beri gayet havalı bir neste. Fiyatı da 50-70 pound arası bir şey ama Jimmy Choo bu yıl piyasaya sürdüğü "limited edition" yılan derisinden tasarımı ile 250 pound'a geliyor. Gerzekçe bulduğum şu; elbette çamurlu yerlere, vadilere Hunter giymek çok mantıklı çünkü zaten amaç böyle bir yerde kullanılması (yani ben de gitsem glasto'ya ben de hunter'larımı götürürüm). Ama 250 pound gibi bir fiyat verip alınan yılan derisi Hunter'ların (ki bence güzel, hiç bok atmayayım) böylesine heba edilmesine takığım. Bastığın yer çamur ya. İnsaf yani. Varoşluk bu işte.


No comments: