Wednesday, April 29, 2009

O renkler-yeniden

Geçen gün gördüğümde çok güldüğüm Piyale Madra'nın karikatürünü buraya koymuş sonra da etrafımda başka takımı tutan pek erkek olmadığı için "amannn şimdi kesin herkes üzerine alınır telefona sarılır" diye çıkartmıştım (gerçekten de milletin kendileriyle alakalı olmayan konuları üzerine alınmasına hayranım).

Ne var ki Galatasaraylı erkekler ilginç insanlar vesselam. Hayır, üşenmiyorlar.

Dün gece hiçbir şey olmamışken normal bir şekilde yatıp bu sabah sesimin tamamen gitmesine boğazımın ağrımasına rağmen işe gidip M.'nin beni ve Frankie'yi gördüğü korkulu rüyasının telaşını yatıştırıp kendimi "hastalanmamak için" eve attıktan sonra dinlenmeye, zencefil çayı içmeye, çorba içmeye çalıştığım şu saatlerde F.A.'dan ve Galatasaraylı arkadaşlarından gelen telefon ve beni benden alan soruları: GS'ın M.United ile oynadığı yıl Şampiyonlar Ligi'nde finaller lig usulü mü yoksa eleme usulü müydü? Biz iddaya girdik bulamadık sen bir baksana? Ha iyileştin mi bu arada kızım?

Peki ben bunu nereden bilebilirim? Neden ilgileneyim? Neden bileyim? Spor yazarı mıyım? Futbol ve FB seviyor olmam bu kadar gereksiz detayı bilmemi gerektirmez ki? Gerçekten fantastik insanlar bu GS'lı erkekler. Kimin aklına gelir bu konu? Hadi geldi, neden arayıp sorarsın, neden bunun iddasına girersin?

İşte bu yüzden ne kadar fantastik olduklarını bir kez daha gördüğümden, bir kez daha bu karikatürü koymak istedim. Bu sefer çıkartmamacasına.

P.S. hiç uğraşmadan yorulmadan bu bilgiye ulaşmak tek birisine açıp sormak istedim. sadece tek bir kişiye. acaba rakısının yanına elma dilimleyip mi göndersem?

No comments: