Friday, April 17, 2009

"kalsın, kalsın bence de şapka kalsın!"




O kadar lafı edildiyse bence 9 buçuk hafta filminin müziği You Can Leave Your Hat On çalsın. Hatta burada olmayacağım 5 gece 6 gün boyunca çalsın. Uygundur bana.
Ayrıca Kim Basinger'ın şuradaki saçlarına hastayım, o kadar ki sarışın bile olabilirim, o kadar güzel (olur ha bana sarışınlık. şu renklerdeki kim basinger oluyorsa ben de olurum yani. ha unutmadan ben 2 yıl önce daha çirkinmişim, şimdi daha güzelmişim. yani birisinin görüşüne göre öyle imiş. öyle dedi. koptum. "iki yıl önce daha çirkindin" dedi. epey bir güldüm bu lafa da sonra eyvallah dedim, sen öyle istiyorsan öyle olsun. çirkinim çirkinim yapacak bir şey yok keşke renkleri güzel average white turkish kadınlar gibi olsam. ne bahtsız bir insanım ben bir güzel olamadım ).


You can leave the hat on baby!!!!

No comments: