Thursday, April 2, 2009

En kısa zamanda balkonda kadehlerle...

Scarlett Johansson bence çok yakışmış Moet & Chandon reklamına. Volupté bir insandan volupté bir içecek reklamında sözcülük. Eni konu beğendiğim kadınlardan Scarlett Johansson. Sesi, yüzü filan tamamdır bence. Reklamı celebriti fotoğrafçı duo'su Mert&Marcus çekmiş.

Gerçekten ısınan hava ile beraber tiril tiril bir gecede soğuk şampanya içmek istiyorum.



Yaşadıklarıma ve başıma gelenlere dair bana "film gibisin" diyenlere minik bir anım daha olacak. Zamanında hangi ülke hangi şehirde olduğunu unuttum, bir şampanya gecesi sonrasında aynen Scarlett gibi şampanya kadehini ayak başparmağımla almak istemiş ve bir şekilde becermiştim. Ama sonrasında girdiğim şekiller sebebiyle az kalsın kadeh kırılıyor ve cam kırıkları topuğuma giriyordu ki ucuz atlamıştım-atlatmıştık.

2 comments:

sekvotka said...

sultanim sana bahceye raki kadehi firlatmak yakisir

anotherstar said...

dogru. yaptim mi yaptim; yanimda miydin yanimdaydin. bence sen bunu bir dusun.