Monday, October 8, 2007

Son (uç) nokta

Harvard'lı çocuğun bahçesinde -bana göre- son uç nokta gerçekleşti.

J.A. öyle internet, e-mail insanı olmadığı için onun e-maillerini vs ben kontrol ediyorum, onu haberdar ediyorum vs.

Bugün en son baktığımda kendisine bizim oyun alanının davetiyesi geldiğini görünce hemen sildim, ortadan kaldırdım (kendisine de söyledim. ilgilenmedi zaten).
Gerçekten bir de ailecek sanal ortamda olmamız, birbirimize sticky note, drink mrink göndermemiz eksik. Şahdık, şahbaz olurduk resmen. Bir de akvaryum hadisesi var ki, gerçekten almayayım, eklemeyeyim, ekleyene de mani olmayayım.
Ancak duydum ki belli bir yaşın üzerindeki karşı cins çok seviyormuş bu hadiseyi hatta "bana niye balık göndermedin" diye de söyleniyorlarmış.Valla ben duymadım, anlatanların yalancısıyım ama inanırım. Buyursunlar kendilerini Yenikapı'daki balık haline alalım, atalım hamsi kasalarının içine bol bol oynasınlar.Yani bu karşı cins de bazen amma cins olabiliyor azizim...

No comments: