Wednesday, October 3, 2007

La vie douce


Bugün bir arkadaşla konuşuyordum "güzelim severek okuyoruz da biraz daha hafif şeylerden bahset" deyince la vie douce'a giriş yaptım...
Hoş aslında la vie douce'dan çıkmamıştım ama ekran öyle bir algı veriyor galiba. herkesin eserikleri, gel-gitleri olabiliyor bu hayatta artık o kadarı da o kadar olur cicim,(bir de insanlar yakın olup birbirlerine zevzekce laf etmeseler bak hayat nasıl şahane oluyor).
Kadim dostum Sekvotka'nın Los Angeles'ten getirdiği lollipoplardan bir tanesini açıp ağzıma attım şimdi (madem la vie douce yapıyoruz, "benden sonra tufan". değil mi ama ?) Yukardaki gibi yıldız (bir nevi anotherstar) şekilli değil ama güzel, gayet hoş, tadı çilekli sadece fazla şişkooo! Narin leblerimden resmen dışarı taşıyor, o derece. Valla paşam bravo! Ama teşekkür etmediğimi sanma, yenip bitse de hepsinin kalbimde renk renk yeri var.
La vie douce, tamamdır.

No comments: