Friday, October 12, 2007

Fantastik diyaloglar

Fantastik diyaloglar serisi...

* J.A. ile onların evinde bayram öncesi görüşmeyeceğimiz için laylaylom konular ve klasik çocuk iğrençlikleri yapmam üzerine (ki bu konuda r. benden ustadır):
j.a.- çocuğum ömrün pislik yapmakla geçiyor
anotherstar-hahahah pis mi diyorsun bana şimdi sen?
j.a.-yok pis değilsin de pislik yapıyorsun, piçlik yapıyorsun, yaramazlık yapıyorsun
anotherstar-hahahaha peki. anne sözü dinlerim ben öyle diyorsan öyledir.

* cavit'te yemek keyfi, hepimiz, benden çıkan "beşiktaş" saçmalığı

* bayram yani tatil öncesi, işe gitmeme ve pumpering myself, fantastik telefon konuşması

le boss-ya nerdesiniz kimse yok ofiste,ve kimse cep telefonuna cevap vermiyor
anotherstar- yok valla duymadım kuafördeydim
le boss- sen gitmedin yani bugün işe
anotherstar-hmm gitmedim valla da acaba bunu sana söylememeli miydim?
le boss-hahah artık çok geç yavrum pazartesi görüşürüz

No comments: