Monday, September 14, 2009

Wish list, 6

Ne spor seven ne de spor giyinen bir insanım. Ayrıca pantalon veya kot da pek sık giymem. Ancak yukardakini çok beğendim. Hem de beyazını beğendim. Başka rengi de olur da beyaza hayır demem. Galiba alacağım-eğer bulursam. Hatta sanıyorum yarın artan popülerlaritesi ve bilininirliği ile beni kalbimden yaralayan lastik pabuççu çocukları arayıp soracağım. Gerçi altındaki lastik bölümü epey bir çirkin ama yine de güzel model. Nike da hiç sevmem giymem, herhalde bu ilk olacak.

Ayrıca altın Casio saat öngörümde haklı çıktım. Bütün kendisini "farklı, trendy, moda cadısı tadında moda dergisi okuyucusu hatta sürekli vintaj giyinen mankenlerle arkadaşlık eden" kız takımının kolunda çok severek aldığım taktığım saatten var. Yemin ediyorum bir anda midem bulandı. Biliyorum ki bu onlar için geçici ve yarın başka şey moda olunca gidip onu alacaklar ama bu süreç çok sıkıcı. Balenciaga çantalarda aynı şey oldu; verdim. Keza Mulberry Roxanne'de de benzer durum yaşandı; almadım. Ama bu altın casio tam bendir. Daha doğrusu altın saat seviyorum. Yalan değil şimdi. Altın Rolex de takarım nal gibi hiç çekinmem, altın Raymond Weil de, ki takıyorum ... Ama bu Casio daha eğlenceli daha ludique bir şey. Bitsin modası istiyorum bir an önce.

No comments: