Wednesday, September 16, 2009

12'yi geçmeden çalınan istek şarkısı...






Şu bir gerçek ki ben "tesadüf" insanıyım. Daha bugün İ.D. ile "ya keşke Terry Richardson sergisi yapsak hatta kendisinin İstanbul rehberi ben olsam" diyordum ki bilgisayarı açıp karşıma kolları dövmeli hafifçe sapkın bu adamın Sweet Child O'Mine serisi çıktı. Seri güzel, kız güzel, Terry Richardson'a ayrıca hayranım ve bu sözlerim sana B. "saçlarımı bu kadar uzatacağım ve sahip olmak istediğim model tam olarak bu. biliyorum beğenmiyorsun, Anna Wintour halimi tercih ediyorsun ama emin ol resimdeki kız kadar uzun olmasını istiyorum, sakın laf etme".
O halde Terry Richardson, sex sells, Sweet Child O' Mine, Axl Rose, kızıl, sarışın, sakallı, çekici, ...
Ha bu arada, kimse-en yakınlarım dahi- kusura bakmasın ama 30 yaşından sonra yaşananlar beni hiç bağlamaz, bu şarkı benim şarkımdır, ilk ilk gençliğimin şarkısıdır. Yeşilköy Andelip Sokak sakinleri şarkının en bilindik yeri girişindeki Slash'ın gitar solosundan az çekmediler, J.A. ve F.A.'ya az şikayette bulunmadılar ( tipik şuursuz bir ergen vaziyetinde belirli sürelerde belirli şarkılara takık olarak mahallenin kabusuydum. 90lık kasete arkalı önlü sadece sweet child o'mine kayıt yapılır mı? demek ki yapılırmış ve dinlenirmiş. tüm mahalle ile birlikte.).

Şarkı 1986-87 yılında Axl Rose'dan ilk karısı Everly Brothers'ın kızı Erin Everly'e, maço ve sert erkeğin "gözlerin gökyüzü mavisi,o gözlere bakamıyorum" tadında aşk sözleri halinde akıyor (hoş sonra her aşk gibi bu da bitiyor; elbette Axl'cığım'a yakışan kavgalı dövüşlü şekilde.)

2 comments:

afacan said...

Herzaman sende ve kendime kısa saç sevmeme rağmen, bu resimden sonra uzatmanı onaylıyorum :) ama detaylarına ben karar vericemm.. M. varken artık ne yapsanda bu sarkı sana eskı gunlerını hatırlatamaz..sorry babe !!!

anotherstar said...

doverim ben o m.'yi, o led zeppelin biliyor mu bi keremmmmm....ahahah????

evet uzatiyorum, detaylarina da sen karar verebilirsin, fine with me :)