Saturday, September 12, 2009

52

Sanıyorum sonunda buldum. Uzun zamandır aradığım, bazı sevdiğim karşı cinsten yürüttüğüm, ya da daha açıkca "bu gömleği alabilir miyimmm" diyerek el koyduğum erkek gömleğini buldum. Kendime. Bedeni 52. Markası Missoni. Hoş şahsen en rahat ve erkeksi gömleklerin -ne yazık ki- Ralph Lauren olacağını düşünüyordum (ki ralph lauren hiç sevmem, hele o at nalı boyutunda bastığı armalı gömleklerinden uzak dururum) ama Missoni muhteşem beyaz gömlek yapmış. Ne yazık ki sadece erkeklere. Biz kızlar içinse sıkıcı, "girly", tipik plaza kadınına hitap eden kabus kesimli gömlekler düşünülmüş. Bu sanıyorum ikinci oluyor; mağazanın erkek reyonuna girip kendime gömlek aldığım. İşin komiği erkek tarafından kendime gömlek alsam da sonrasında aynı markanın kadın reyonuna gidip gayet tipik missoni, "kız tipli" bir bluz almam oldu. Ama bluz başka şey, hele omuzdan düşen daha triko şey ama gömlek (beyaz gömlek hele) bambaşka şey.
Ve tabii en şahanesi, aldığım bu gömleğin cidden sabah kalkıp sevgilinin gömleğini giymiş görüntüsü vermesi. O kadar kool o kadar müthiş.

Erkeklerdeki 52 beden "large" oluyormuş biz kızlarda. Evet, epey uzun oluyor ama omuzlar dar ve güzel duruyor. Yakalar zaten kalkmalı.
forever koollness

No comments: