Saturday, September 5, 2009

Bitmedi, daha biraz daha var.

Bitmedi. Aslında bu sabah yazacaktim ama erken çıktım, buluştum, yedim içtim gördüm öpüştüm konuştum güldüm güldük "hadi ayrılalım sıkıldım ben" dedim taksiye bindim geldim çaldım dinledim ve bitmedi daha.

dün gece, bende, r., sevdiğim insan kool şahsiyet k., şarap, makarna, önce macallan, güzel bardak, yaşar kemal, ağrı dağı efsanesi, medya dedikoduları, bana dair bomba haber, touchdown, e. insan değil, yan, varaklı davetiye eksikliği ve sonuçları...

Bitmedi.
Daha yaz bitmedi. Bitecek ama daha bitmedi. Daha hoş bir havası var, şampanya içilecek havalar bunlar. Şampanya, crémant, prosecco, cava hiç fark etmez olur yani. Yeter ki köpüklü olsun, serin olsun, serin hissettirsin...

Bitmedi daha.

1 comment:

chileksuyu said...

zaten biz görüsmeden bitmemeli. gecen yaz yaptigimiz brunch gelenek haline getirilmeli, tekrarlanmali.

sampanya senle güzel, anotherstar :)