Thursday, March 14, 2013

Bir gece ansızın

Şarkı herkesin bildiği gibi "bir gece ansızın gelebilirim" olsa da, bir gece ansızın gelen ne yazık ki ne juicy bir hareket, ne de fantastik bir bootycall olmayıp, sadece "hesabınızdan belirtilen meblağı çeken siz değilseniz lütfen alo garanti'yi arayın" mesajı oldu. Ve tabii arkası geldi; bahsi geçen meblağ saniyeler içerisinde yükseldi, işin içine atm'lerden yapılan havaleler girdi, hesaplar bloke edildiğinde ise bir yerlerdeki birileri ceplerine attıkları nakit ile birilerinin hesabına paralar çoktan yatmıştı. Kopyaladıkları ama hiçbir şekilde nasıl kopyaladıklarının anlaşılmadığı, orijinalinin ise telefonda banka ile konuşurken olması gereken yerde yani elimde tuttuğum atm kartı ile. Kaçan keyifler, telefonda banka ile konuşmanın sıkıcılığı, gecenin yarısını çoktan geçmiş derken, zaten her daim juicy ve bootycall etkisi yaratan  # 8 komiklikleri ile bir gece ansızın gelebilirim...

p.s. bootycall da kapılara gelmeler hatta dayanmalar filan ilginç hareketler aslında. hemen herkesin vardır böyle macerası da kimininki sönük, kimininki ise fantastik seviyede olabiliyor. artık bahtına insanın ne düşerse de baht mı bahtsızlık mı, işte ince çizgi orası, gerisi basit nasıl olsa bitip gidiyor. 

5 comments:

Trofolo said...

Memlekette bir yalniz biraktik su basina gelene bak. Icim ciz etti.

anotherstar said...

etsin valla...gittiniz, yiyip icip bir de ustune cosup dondunuz ben buralarda elin hayvanlarinin dolandiriciligi ile ugrasayim...allah'tan seviyor, seviliyorum :))) ahahaah

Anonymous said...

Gecmis olsuuuun.. bana da olmustu ama sarhoştum sonra ararım demiştim bankayı hahahaaa.. ve tabii aradığımda iş işten giçmişti ne yazık ki.. Allah'tan zengindim o zamanlar hahahaaa...

phuket

no-go said...

Çok fenaymış anotherstar, çok üzüldüm. Yoluna girdi mi her şey? Toparlayabildin mi olayı?

anotherstar said...

@no-go: halletmeye calisiyoruz. banka ile. bakalim. umutluyum...

@phuket: eski gunlerinde efsaneydin ama sen... gunlerimiz de gecelerimiz de efsaneydi o zamanlar...