Wednesday, October 27, 2010

gece # 9


neredeyse 1 yıl olacaktı ki ucundan döndük ve kotardık yemek işini. forever a. , ethnomusiko olduğu kadar yönetmen de olan d., deux alsaciens ve harikulade bir risotto (ama cidden harikulade) , levrek sashimi, ve creme brulée- hem de minik gaz bilmemnesi ile yakılanlardan. aynen. gerçi pöti nurgaz tüp türk malı olarak yarıda kaldı ve o büyük lokantalarda gördüğümüz creme brulee'nin üzerinde havalı havalı ateş gezdirme hadisesi istediğimiz gibi olmasa da yine de oldu şöyle alevler kalktı üzerine serpilmiş şekerleri yaktı ve ben uzun zamandır ilk defa şekerimi oynatmayan beni yerlerde süründürmeyen bir tatlı yedim.-
geçen seneki gibi kürkleri çıkaramasak da biz'i çıkardık, tamamdır o halde.
mevzular mı? fantastik diyaloglardan başka ne olabilir ki zaten.
- "aaa seni bir hijyenik gördüm".
- " rica etsem benim de çakramı açar mısın?"

la perla ise ... evet, doğru, çekmecedekiler la perla. becerebilsem d.'nin doğum günü için de la perla alacağım kendisine. ben bir akmerkez'e gideyim bu aralar belki indirim vardır.


No comments: