Thursday, October 28, 2010

Breathe- respire # 4


bitmeyen, durmaksızın yağan ve insanın yüreğini tüketen yağmurlar başladı. bugün tatil yarın tatil ve ben uzun zamandır ilk defa tatilde bir yere gitmiyorum (bu "gelişmeye" şaşırdığını tahmin ediyorum çünkü klişelerle üretebilen beyin hücrelerin bu sefer nasıl "dalga geçebileceğini" bilemeyecek ama hayat bu, neyin ne zaman olacağı belli olmuyor. bir de hayat bu kadar sıradan olanı şaşırttıkça şaşırtır.). hatta ilk defa bayramda ilginç olacak ama bir yere gitmiyorum (her ne kadar daha kesin karar vermemiş olmasam da sanıyorum 1 hafta boyunca "never on sunday" duygusu ile yaşamak her şeyden daha keyifli olacak). yukardaki resim benim için "breathe-respire"dir tam anlamıyla. bulunmak istediğim yerdir, oturmak istediğim koltuktur. başka hiçbir şey yapmak istemem. hiçbir şekilde. işte % 100 breathe-respire a la anotherstar budur.

No comments: