Saturday, December 19, 2009

Motto # 10- forever cantona!



eric cantona
- "
my best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer it when I kicked the hooligan".
- when the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea.
- I'm not a man, I'm CANTONA!



Looking for Eric 'e F.A. ile beraber gidecektik ki kendisinin beklenmedik bypass'ı söz konusu oldu ve tam da o günler hastanedeki günlerimizdi. Geçti gitti o günler yine "şahane hayatımız var" günleri geri geldi. Dün gece beraber seyrettik ve bir kez daha hayran olduk Cantona'ya.-hoş ben hep hayranım kendisine. ayrıca polo tişörtünün yakaları kalkık karşı cinse de keza benzer bir hayranlık duyuyorum. belki sebebi cantona'dır.
ken loach & eric cantona- "looking for eric"

No comments: