Wednesday, February 27, 2013

Sabah keyfi # 2

garip soğuk hava, new york, new york sokakları avareliği, kahve, hatta kahve ile beraber camel keyfi, kulakta müzik keyfi, çantada he an çıkartıp okunabilecek kitap keyfi, # 8 keyfi, I'll rise keyfi, band-aid keyfi, artık tek okullunun ben olmayacağım ihtimalinin keyfi, "geliyor" hissiyatı keyfi, etraftakilerin varlığının keyfi, yenilerin keyfi, gece bir anda başlayan radyo keyfi, gwen mccrae, cradle of love, love boat dansı, duyulmasa da bir anda hatırlanan ama hatırlanamayan for your love melodisi, 5:45 alarmı, gerçekleşen ve gerçekleşemeyenler, hayat işte, that's life ...

p.s. tumblr 'a teşekkürlerle...melodi için.

p.s. (2) haftasonu teması band aid 'dir. ihtiyaç olan, eğlenceli olan, istenilen, biraz üflenip sarıp sarılacak olan. evet, evet aynen yarabandı olan band aid. hani benim sürekli elimi kesip de yapıştırdığım çocuk yarabantlarından. bayılıyorum üzeri şekilli olanlara...

p.s. (3) asıl keyfin ne ny resmi ne vik vik hayat bilmemneleri ile hiçbir ilgisi yoktu; heyecandan atlamışım. asıl keyif I'll rise keyfi imiş. ilk defa yazdığımdan, ilk defa sevgimi ifadeden değil. sevmesini istediğimin, benim sevdiğim kadar sevmesi ile kalmayıp kendisine dair önemli hale getirmesi, geçişlerine kolaylık sağlaması, band aid etkisi yapması. asıl sabah keyfi budur, ny my sonradan kaynak oldu...ve her seferinde şarkının asıl maya angelou 'nun şiiri olduğunu söylemeyi unutuyorum.    

2 comments:

Tumblr M. said...

ne demek! sana müzik & melodi konusunda yardımcı olabilmek her zaman nasip olmaz:)

anotherstar said...

zibidisin!