Wednesday, January 2, 2013

Takvim

Takvim, ajanda güzel şeyler.  Gerçi artık bu tip şeyler piyasadan kalkıyormuş ama hala güzel bence. Evde olması da duvarda asılı olması da çok güzel bence. Bu arada ajanda bulamıyorum. Daha doğrusu varolan deri kaplı ajandanın içine koyulması gereken 2013 takvimini bulamıyorum, sinir oluyorum. Deri kaplı ajandayı yapan korkunç varoş markanın, korkunç varoş mağazasına da gitmek istemiyorum. Kısacası şöyle yana doğru yazılan ajanda içi bulamıyorum istediğim gibi. Ancak takvim buluyorum. Daha doğrusu beklenmedik şekilde takvimlerle donatılıyorum. Anladığım kadarıyla etrafımda  2013'ün günlerini daha dolu dolu, daha heyecanlı, daha güzel, daha "tarihli", daha "tarihleri belirlenmiş, belirtilmiş, hatta gelecek önemli günler yuvarlak içine alınmış" şekilde geçmesini dileyenler var (quelle chance). Ha bir de, daha Nuyorican..

Ve elbette takvimden, hediyeden daha güzeli var:

"pour que tu puisses compter les jours qui nous séparent avant que tu puisses rencontrer ta niece nouillorquaise. on t'embrasse tres fort."

p.s. bu arada Nu Yorica' dan haber geldi. rüyalarımdaydı manasızca, tamam şimdi rahatladık.

No comments: