Friday, January 18, 2013

"geleceğim"

Daha ölmedim. Ama tükendim orası kesin. Yok yapmış olduğum paper'ların yine yapılması sebebiyle, istemeyerek bütün şevkin çoktan ölmüş vaziyette yürek çekilerek yapılması, yok hastalanmayacağım diye evde kalmak, evde kalındığı için delirmek, elbette bütün ödevlerin son güne bırakılması (can çıkar ama huy çıkmaz. net) vs yazamadım, Golden Globe'a sallayamadım, cuma eğlencesini yapamadım, içimde kaldı ama geleceğim bebegim, geleceğim.

P.S. geceyarısı kükreyerek uyanan bir insan şaşkınlığı içerisindeyim. gerçekten kükremekten bahsediyoruz burada. gerçi şaşkınlık değil de, zaten böyle olacağını bilmenin şaşkınlığı desek...o kadar güldüm ki! deli belli ki, bulaşmamak lazım. j.a.'nın dediği gibi "el deliye ben akıllıya hasret"...

P.S. (2) ne yazık ki bu arada kabus da gördüm. resmen çöktüm, rüyamdaki telefon aramaları tüketti beni. bittim. 

No comments: