Wednesday, January 9, 2013

Motto

Buralara öyle motto vs gibi şeyler yazsam da aslında böyle büyük laflar edilmesine bir yandan çok sinir oluyorum, bir yandan da guilty pleasure gibi hoşlanıyorum. Tabii motto var motto var. Allah'tan "aşkısı" veya "aşkito" diye hitaplar kullanan, sürekli Facebook güncellemelerinde Mevlana alıntıları yapan veya kendi ürettiği ciddi lafları yazan modern romantik kızlardan değilim ama yine işte bazen bazı laflar karşıma çıkıp da o anda hissettirdiği günümün ifadesi olunca dayanamıyorum, sıradanlaşıyorum, motto'laşıyorum.

bugünlerde yapmam gereken ama hiç yapmak istemediğim; zorunda kalarak yaptığım ama hiç o eski mutluluğumu hissetmediğim; bütün şevkimin kırılarak yapmak durumunda kaldığım; sinir olduğum; yapmamak için her türlü maymunluğu denediğim...fak! ama her halükarda yapmak zorundayım. o yüzden double fak! 

No comments: