Wednesday, January 12, 2011

P.S.


by escif

yapılamayan ödevler, yazılamayan paper'lar, çıkmayan ses, iyice kalınlaşan kısılan ses, bağırılan yönetim, tavır almak, seçim yapmak, dostluk göstermek, dostun yanında olmak, inandığını savunmak, arkadaşını savunmak, savunduğunu göstermek, sonuçlarına katlanmak, e1, vcd, sallanan ayaklar, üfürülen düdükler, beklenmeyen insanlardan beklenmeyen tepkiler, inançlar ve hayat devam ediyor, sevdiğimiz desteklediğimiz yönetmen ama her şeyden önce arkadaşımız i.b. ile m. 'nin doğum günü kutlaması, gece ayazında benim zibidi vaziyette sokağa çıkmam, eski sevgilim b.'nin yeni ev dekorasyonu, isveçli ile beraber bana verdikleri "tam senlik" hediyesi (ama cidden tam benlik! en kısa zamanda yemek pişireceğim bir fantastik 4'lü yemeği yapmalıyım evde) ve sadece üzerimdeki teslim baskısı yoksa hayat güzel. güneş de var. free as the morning sun beybi!

p.s. gerçekten de bazılarımız para için yapmıyor. çoğunluğumuz belki para için yapıyor ama bazılarımız değil. ayrıca i.b. bana "bak bir sen" diye gönderdiği sayfadandır bu sokak resmi. bayılıyorum bana beni bilenlerin böyle şeyler göndermesine, almasına, akıllarına gelmeme.

p.s. (2) bir p.s. anısı vereyim de vcd'ye dair tam olsun. bundan herhalde 2 yıl önce daha iphone türkiye'ye gelmeden önce yine vcd'nin fazladan birkaç tane getirmiş olan çocuklarından satın almış, kendilerine bir güzel aleti kırdırtmış, paşa paşa kullanıyordum. her şeyi çok bildiği, ve herkesin kendisine hayran sanrısı ile ona buna sallayan ağır abi tadında konuşan da bir arkadaşla konuşuyorduk o da benim iphone'a bakıyor "bu mudur yani? nasıl kırdırttın peki ?" gibi laflarına da "işte bizim vcd'de çocuklar var, onlardan aldım zaten onlar da bayağı çözmüşler, oyuncak gibi oynuyorlar" diye cevaplar veriyordum. elbette kendisi, kendisinde olmayana "olumlu"yu geçtim "nötr" laf edecek biri olmadığından bütün o çocuklar için "hah işte alayından adam olmaz o bölümün, zengin piçleri nolcak" diye bir cümle patlatmıştı. zaman geçti, alayından adam olmaz bölümün (!) kendini göstermesi gerekti, savunması gereken davası oldu ve de zengin piçleri (!) eyleme geçti. hem de gümbür gümbür. "alayından adam olmaz" lafını eden abi ise elbette kendisine iphone aldı, bütün aplikasyonları ekledi, foto albümleri oluşturdu ve yine ona buna sallamaya devam etti. that's life baby!

No comments: