Monday, January 31, 2011

Özel bir mesaj: bir mesaj, bir gol

Dünkü sonuçtan mutluyum. Elbette Egemen'nin ilk 10 dakika içerisinde sakatlanıp çıkmasına üzülsem de Fenerbahçem mutlu etti beni. Ama en güzeli, adi bir Galatasaraylı olan İsveçli M.'ye mesaj attığım her ânın akabine gol atmamızdı. Bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Müthiş terbiyeli ve bir o kadar yüksek seviyeli bir insan olduğum için kendisinin gönderdiği, asil sarı lepiska saçlarını mahçup edercesine gönderdiği "çok ayıp" mesajlarını buradan yazamıyorum ama yüreğimden geçenleri, söyleyeceklerimi o iyi biliyor. Yineliyorum; bir mesaj bir gol ! Ayrıca bana söylemediğini bırakmadın Egemen yüzünden. E noldu? Canlısını görüp de "olmuş bu!" diye mesaj atan ben değilim herhalde. Öperim seni İsveçli!

2 comments:

İsveçli M. said...

uğursuz seni! mesaj biplerinle dün ayrı bir iğrenç olan seyircinizin böğürmeleri aynı anda mı olur!??! ayrıca burada yazamadığım temennilerim tabii ki bakidir..
egemen olmuş, o ayrı..
bu arada söylemeyi unuttum, kesinlikle totti'ye benziyor!
althusser, mısır olayları falan iyi hoş da nereye kadar!? totti, hatta yanına egemen resimleri bekliyorum bu sıkıcı pazartesi gününde please..

anotherstar said...

bogurmek derken? :)))) bence mahsuru yok bebegim, bogurebilir, anirabilir....
ooo totti gunu yapariz bugun! dur ben bir arastirayim. totti frutti olsun bizim olsun!