Sunday, January 16, 2011

Never on sunday # 2


Kendime gülüyorum. Tebessüm de değil, bildiğin gülüyorum. Dedikleri doğruymuş; Allah'ın elinde sopası yokmuş. Öyle ki gün gelecekmiş, sevgisizliğimin herkesce bilindiği, daha dün Touchdown 'da karşılaştığım ve bana üzerlerindeki sarı-kırmızı forma ile sarılmaya çalışan zibidi Galatasaraylılardan kaçmışken şurada onları destekleyen satırlar yazacağımı düşünmezdim. İşte o yüzden kendime yayılarak gülüyorum. Kadere bak, kime niyet kime kısmet! Hem de never on sunday yazısında.

never on sunday

gündüz düşlerinin komikliği, zorlayıcılığı, korkutuculuğu, beklemeyen kahramanları, woody allen new york'u arzusu, woody allen londra'sı, hala ve hala yapılması gereken ödevler, dün gece eski sevgilim b. ve çetesine hazırladığım harikulade "tatlı" sürprizlerin yapılamaması, yollarda onlarca karşılaşma, bazı karşılaşmaların yüreğimi yorması, never on sunday başlangıcı, keyfi, kahvesi ile başlanması gereken paper # 1


* Dün F.A.'nın da gittiği "aslanlı statlarının" açılışlarında olay olmuş, taraftar "sayın" başbakanı yuhalamış, "sayın" toki başkanını konuşturtmamış ve bugün de kulübün "sayın" başkanı Maçka Palas'ın arkasındaki tenis kortlarını yıkıp da otopark yaptırtan müteahhitin oğlu Polat da ıslıklayanları, protesto edenleri bulup stada bir daha aldırmayacakmış, bunu da "sayın" lafını 150 kere kullandığı basın toplantısında beyan etmiş. Bravo "sayın" başkan (ah, bu "sayın" lafının midemi ne kadar bulandırdığını bir anlatabilsem. iykkk!)! Hem de emniyet ile işbirliği yapıp kasetleri çözecek sonra da sayın başbakandan aferini alacakmışsınız. Mükemmel. Gerçekten de futbolu da futbol ruhunu da taraftarlık duygusunu da bayağı iyi biliyormuşsunuz. Ama herhalde en iyi bildiğiniz Galatasaraylılık ruhu, anlaşılan. Başarınıza başarılar katıyor taraftarınızin duyduğu saygıyı -sevgiyi geçtim zaten- arttırdıkça arttırıyorsunuz. Bence şimdilik saygın bir 7'yi aldınız 10 üzerinden, yıldızlı pekiyi de işlem tamamlanınca gelecek. merak etmeyin, elbette "sayın" başbakan imzalı olacak. Taraftar mı? Onlar ise bir şeyden anlamadıkları için adınıza güzel, saygın bir opera yazarlar, hani bizimkisine benzeyen, yıllarca da unutulmadan söylerler.. Unutmadan, benim gibi GS'dan biti kadar hoşlanmayan bir Fenerli de bunları yazarsa demek ki gerçekten "yanlış hayat doğru yaşanmaz". Son olarak Galatasaraylılar nezdinde "yatacak yerin yok" derdim ama bu zevki taraftara bırakıyorum. Saygılar sayın başkan.

No comments: